2014/01/16

CSÓKOK EGY BIZONYOS KERETEN BELÜL

Szeretek nem szokványos dolgokat keretbe zárni. Ez a képkeret még karácsony előtt lekerült a szögéről, és azóta várja, hogy valami új dologgal akasszam ki újra. Véletlenül bukkantam rá erre a jópofa csajos ötletre, aminél eredetileg hófehér keret volt. Fehér kerettel persze sokkal jobban mutat, nekem sajnos csak feketék vannak.


Két illatos és csillogó szájfény mellé később megtaláltam a Pink Champagne rúzsomat, így azzal zártam a papír csókolgatást. :)


Az össze-vissza csókolgatást elkerülvén, előre berajzoltam a keret belsejét, így azért már volt mihez tartanom magam. Miután Csirke galád módon végigsétált a rúzsos papírlapon, úgy döntöttem ennyi csók lenyomat elég is lesz. :D


Némi ráhagyással kivágtam a szétpuszilgatott papírlapot, majd a keretbe helyeztem, és ennyi.


A barnás árnyalatú szájfény csillogását próbáltam elcsípni, de úgy látom nem nagy sikerrel. :)


Egyébként ez nem rossz módja a megunt rúzsok gyors elhasználásának. :)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó ötlet! Azt hiszem, erősebb rúzsokkal újraalkotom majd :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd küldj egy képet a végeredményről. :) Sötétebb rúzsokkal még ütősebb, az biztos!

      Törlés