2014/01/03

TESZT - ILLATMENTES TERMÉKEK

Az ekcémám ellen többnyire boszorkánykonyhás megoldásokkal küzdök gyógynövényekkel, ezen felül lelki egyensúly kötéltáncot járok az idegeimen, és időnként egy kis tornázást is beiktatok esténként. Ez a szentháromság többnyire visszaszorítja az ekcémámat. Mivel az utóbbi időben ellustultam, és figyelmetlenül nyúlkáltam a technokolba, újra előjött a kis genyó a kezemen. Ezért kezdhetek mindent előröl, de most beszereztem néhány illatmentes, érzékeny bőrre szánt terméket a Müller-DM shopping körutamon. 


Persze egyéb dolgok is belepottyantak a kosaramba, de hát ez már csak így szokott lenni, ha az ember akcióba botlik. Grafit nyelű arcpirosító ecsetet leárazva 400 ft-ért vettem, imádom a grafit szürke nyelű ecseteket. :) Utólag persze kiderült róla, hogy miért ilyen olcsó, épp vedlő fázisban van a szőre. 
Balea termékeket most vásároltam először, azt hiszem kicsit nagy elvárásaim voltak az illatmentes és mindenmentes termékekkel szemben. :) 

Balea Ultra Sensitive sampon 500 ft

Amit nem tartalmaz: parfüm, színezék tartósítószer illóolaj, glutén, parabén, szilikon, paraffinolaj.
Állaga: átlátszó, folyékony, nem habzik túlságosan
Szaga: érződik némi illatanyag, de nem a jó értelemben :)
Vélemény: nehezen viselem, ha nem habzik rendesen a sampon, ilyenkor úgy érzem nem tisztít rendesen, de természetesen tisztára mosta a hajam. A gumikesztyűs hajmosást megszokva már nem akarok csupasz kézzel hajat mosni, így nem teszteltem le a bőrirritációt. :) 

Alverde hajbalzsam 800 ft

Amit nem tartalmaz: szintetikus tartósítószert, illatanyagot, színezéket, állati eredetű és ásványi olaj alapú összetevőket, szilikont.
Állaga: fehér, folyékony krém 
Szaga: nyírfa és zsálya kivonatot tartalmaz, első szimatolgatásra érződik valamelyiknek az illata, de utána már csak büdös vegyszerszagú, bármennyire is mentes a vegyszerek jó részétől.
Vélemény: kócos és félhulla állapotú lett a hajam tőle :(


A Hand san parfümmentes kézkrémmel nagy szerencsém volt, 33 % gratis + épp akciós volt + a Mülleres 165 ft-os kuponomat is használhattam rá, így két 100 ml-es kézkrémért 625 forintot fizettem. A hátoldalán lévő címke szerint 100%-ban illatanyagmentes, ez igaz, mert büdös :D és semmilyen illatra emlékeztető dolgot nem áraszt magából. Kézre kenve rövid időn belül elillan a bűze. :) Állaga szokásos kézkrém sűrűségű, viszonylag hamar beszívódik és selymes érzést hagy maga után. A billentyűzet szépen csillog utána, és a mellettem lévő vizespohárról is egyértelműen leolvasható, hogy az enyém. :) Tehát, aki bankot akar rabolni, ne kenje be előtte ezzel a kezét. :D

Hjaj, úgy hiányoznak az illatfelhőt árasztó termékek!....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése