2015/03/13

OUTFIT - KIRÁNDULÓS SZETT

(Aláfestő ZENE) A divat és a kirándulás nálam nem zárja ki egymást, hiszen ilyenkor a kényelmes stílust kapom magamra néhány kiegészítő társaságában. Azt hiszem mindenki megtapasztalta már azt az érzést, amikor minden ruhadarab, amibe belebújt tökéletesen passzol az aktuális hangulatához. Ennek köszönhetően egy merőkanálnyival több önbizalommal lép ki az utcára, határozottabb léptekkel sétál az útcélja felé és úgy érzi végre minden a helyére került az életében. 
Fontos, hogy az ember a frászos tinikor után megtanulja szeretni a külső adottságait, úgy ahogy vannak. Az évek során elfogadtam, hogy keskeny az ajkam, nincs pisze orrom és picik a szemeim, mind a kettő. :) Amint megbékéltem az anyaméhben formát öltött testrészeimmel, lassan elkezdtem szépnek látni a kis hibáimat. Hiszen ezeknek köszönhetően vagyok egyedi és abszolút Marcsis. A sminkelés jóvoltából kiemelem az arcomon levő jól sikerült dolgokat, elfedem az apróbb bőrhibákat és nekem ennyi bőven elég is ahhoz, hogy jól érezzem magam a bőrömben. Amióta nem kell tornasorba állnom, iszonyatosan élvezem, hogy pici vagyok.  :) Furcsa érzés tölt el, amikor egy társaságban (tűsarkúban) nem én vagyok a legalacsonyabb. :D

 

Az outfit hivatalosabb verzióját és további képeket a Fashionfave online magazin oldalán találjátok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése