2014/12/04

MIKULÁS PALACSINTA

A Mikulás palacsinta alapja a kedvenc desszertem a túrós palacsinta receptje, annyi különbséggel, hogy a tésztájába piros ételszínezék és egy kávéskanál vanília aroma került. Szeretem a palacsinta tésztát feldobni egy kis vanília aromával, sokkal izgalmasabb ízvilágot kapunk végül. Nem néztem utána, hogy létezik-e már ilyen édesség. Engem palacsinta készítés közben kialakult dupla véletlen terelt az ötlet irányába. Első jel az volt, hogy véletlenül az ételszínezéket vettem ki a hűtőből a vanília aroma helyett, a második pedig, hogy megvágtam a/z (fókuszáló :)) ujjam citromhéj reszelése közben. Szép történet, tudom. :D



Sajnos nem írhatom nyugodt szívvel, hogy próbáljátok ki, mert az ételszínezék nem éppen a legjobb dolog, amit a szervezetünkbe juttathatunk, de a recept elkészítésénél lehet próbálkozni természetes anyagokkal is, mint például a meggylé, amivel még egy plusz ízt is kapunk. Legközelebb én is azzal fogom. :)

Ti hogy álltok az ételszínezékkel készült desszertekkel?

1 megjegyzés:

  1. Jój, ez nagyon gusztán néz ki! :) Én még sosem használtam ételszínezéket, de már egy ideje tervben van. :)

    VálaszTörlés