2014/11/07

TESZT: 3 ÓRÁS KÖRÖMLAKK

Műköröm pihentető időszakomban előkerült az egyetlen körömlakkom (She Stylezone 281-es), ami a szegedi bloggerina-vloggerina találkozón került hozzám, gondoltam letesztelem, ha már pucérak a körmeim. :) Már kijöttem a körömfestő gyakorlatból, remélem elnézitek nekem a kis hibákat! :) Sajnos a szokásos fedési problémák álltak elő ennél a terméknél is, apró szemcse szerű buborékok keletkeztek száradás közben, és három óra elteltével se száradt meg a körmömön, így akármihez hozzáértem nyomot hagyott a felszínén, és ez utóbbi probléma miatt nem szeretem a körömlakkozást. :) Nem véletlenül váltottam még anno műkörmökre. Noh, de se baj, legalább készíthettem róla néhány hangulatos fényképet Nektek. ;) :)




Ti melyik márka körömlakkjában csalódtatok már?

2 megjegyzés:

  1. És miért 3 órás? :) Addig bírta? Nem lepne meg. :(
    Nekem 3 lakkom van ebből a márkából és bármennyire is szép színűek, a tartósságuk katasztrófa. Úgyhogy a She lakk "mondjon le"!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért nem mindegyik tartóssága katasztrófa. Nekem négy lakkom van tőlük, ebből három tartós és csak az egyikkel vannak problémáim, az viszont nem háromórás, inkább csak egy. :/
      De hogy bejegyzéshez is érdemben hozzászóljak, ami amúgy az elsődleges célom volt mikor legörgettem, szerintem nagyon szép árnyalata van, sajnálom, hogy a minősége miatt nem tudtad hordani. De nem minden lakk szárad lassan, vannak hiperszuper száradási idővel rendelkező példányok is. Nálam pl a homoklakkok nagyon jól teljesítenek ezen a téren. A száradási idő a lakk korától is függ, lehet, hogy a Te darabod már régebbi lakk és ezért húzódott ki már a száradási idő.

      Törlés