2014/06/20

DIVATPIXEK - STATEMENT ELEGANCIA #03

Utolsó nyakék+ruha összeállításomhoz érkeztünk. A hegyomlásnyi kőhalom láncra fűzve nekem tetszik, főként a színe. Rajzoltam hozzá egy haspólós miniszoknyás kombót, némi szőrmével a vállrésznél. Elme roggyant pillanatom gyümölcse. :D Bocsi. :) Nem szeretem a haspólókat, az nekem már túl tinis. Tini koromban hordtam eleget.:)


Viszont egy csíkos szoknya jöhet bármikor. Ilyenkor sajnálom, hogy nem tudok varrógéppel varrni, pontosabban nem vonz annyira, hogy megtanuljak. Ha végre rá tudnám venni magam, egy csomó saját tervezésű nyári ruhát és miniszoknyát készítenék...Ó, de jó is lenne! Elméletileg egy miniszoknyát, ha elasztikus anyagból készítjük, egy izmos varrógéppel gyorsan össze lehet ölteni.

Varrtatok már magatoknak valamit varrógéppel?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése