2014/06/24

LAKkaland TÁRSASJÁTÉK ÉLES BEVETÉSEN

Jutka a Lakkalandok blog írója nemrég elküldte nekem a LAKkaland Társasjáték közben készített fényképeiket. A játékhoz szebbnél szebb körömlakkokat készítettek ki az asztalra. Nézzétek meg hogyan lakkozták át magukat a társasjáték által felállított feladatokon!:)


(Vajon mi lehet abban a kék tálban?!:P:))


A csillámporos maci nagyon aranyos, jelen esetben szó szerint is. :)


Nos, igen egyik kéz piros, a másik tarka-barka lesz a játék végére. Aki pedig belefut egy büntető lapba, annak a lábkörmei sem ússzák meg csupaszon. :)))


A koponya mintás köröm sablonon nagyon jót mosolyogtam, amikor megláttam. :D Csirke szokott ilyen fejet vágni, amikor valami új kajával próbálkozok nála. :))


A pókháló minta a legnehezebb, szerintem. Körömmániás legyen a körmén, aki azt szép szabályosra meg tudja rajzolni kézremegés nélkül.:) A gyűrűsujjon levő masni igazán tündéri lett a gyöngy díszítéssel.


Lábnyom, csók, szivárvány és eper is szerepel a minta kártyák között.


Aki szeretné megkaparintani magának a LAkkaland Társasjátékot, az írjon bátran, de akár félősen is (nem harapok, mondjuk Csirke igen...:P) a csirkenok@gmail.com-ra és már küldöm is a játék elemeit. Akik pedig már elkérték, küldjenek hasonló képeket a játék használatáról, amiket bejegyzés formájában publikálok itt a Csirkenőkön.;)

Nektek melyik minta illetve körömlakk tetszik a képekről?

4 megjegyzés:

  1. Ó, nem is gondoltam volna, hogy egy önálló bejegyzésben fognak szerepelni a fotóink. Köszönöm szépen. :)
    A kék tál pedig a barátnőm házi "sport morzsáját" rejti ;) A sport szelet kifejezés nem fedné teljesen a valóságot... ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hmm...sport morzsa?! Jól hangzik. :D
      Elkérhetem a receptjét?:))

      Törlés