2014/09/18

ŐSZ KÖSZÖNTŐ HAUL

Vasárnap egy gyors vizitre beugrottam az Árkádba, szükségem volt már egy fekete nadrágra és egy szürke körsálra, mivel az előző Szlovákiában elvesztett. Egyúttal leteszteltem az új cipőmet is. A Tovább a bejegyzésre kattintva megnézhetitek végül melyik cipőt választottam névnapomra.


Szokás szerint a Tally Weijl-ben találtam az igényeimnek megfelelő nadrágot 3.995 forintért, amihez kivételesen papírszatyrot adtak a megszokott rózsaszínű nyuszis műanyag helyett. A kirakatban nagy felirattal jelezték, hogy minden 30. vásárló ingyen vásárolhat. Nekem nem volt szerencsém. :)


A New Yorkerben találtam rá erre a rendkívül puha körsálra 2.390 forintért. Idén mindenképp ki akartam próbálni ezt a fazont. Kíváncsi vagyok melyik tetszik majd jobban, a hagyományos sál vagy pedig a kör alakú.


Múlt pénteken délután sor került a Deichmann-os cipővásárlásra. Végig azon izgultam, hogy a steppelt bokacipő legkisebb mérete nem lesz jó rám, aztán amint beleléptem és megtettem az első lépéseket, megnyugodtam. :)


Néhány kört tettem vele a cipőpolcok között, hogy teszteljem, és mivel nem találtam semmi rendellenességet, a pénztárhoz siettem vele, ahol egy mélyenszántó cipőápolási fejtágítót kaptam a morcos eladónőtől. :))


Nagyjából két és fél órát flangáltam vele a plázában fájdalom mentesen. Kíváncsi vagyok hány óra a maximum, amit kellemesen el lehet tölteni benne.

Vásároltatom már magatoknak valamit őszre?

5 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyos az a kép, ahol a macsek a cipőben áll! :)
    (jól megfogtam a bejegyzés lényegét, ugye?)
    A hétvégén vásárolgattam picit, két blúzt és egy szoknyát vettem magamnak a New Yorkerben. Ezek a bokacipők másokon nagyon tetszenek, de mivel inkább szoknyákat hordok, azokhoz viszont én nem szeretem párosítani, így nem biztos, hogy veszek magamnak

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszik a Csirkés kép. :D

      Én is gondolkoztam rajta, hogy ősszel is szoknyát hordok majd, de utálom a harisnyákat, anélkül viszont nem túl kellemes. :))

      Törlés
  2. Csirkének is jól áll, néha kölcsönadhatod majd neki :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Áh, nem bírja a magassarkúakat, viszont a papucsomat szokta használni. :)))

      Törlés
  3. Cicával mindent el lehet adni nekem (is)! Remélem állandó modell marad! :) A körsálat biztos szeretni fogod, nekem amióta olyan van, hagyományosat nem is szeretnék már. Praktikusabb, és el se tudod hagyni a nyakadból! :)

    VálaszTörlés