2014/04/18

HOTEL AURUM - HAJDÚSZOBOSZLÓI WELLNESS-EZÉS

A 2013-as évem kellemesen indult. Utazós barátainkkal M-mel & I-vel januárban Hajdúszoboszlóra látogattunk wellness-ezni. Közösen az Aurum Hotelre szavaztunk, amit nagyon nem bántam meg. A szoba, amit foglaltunk kellemes színharmóniában fogadott minket. Abszolút Marcsis volt. 


A luxus körülményeket 100%-osan kiélvezhettünk, nem volt semmilyen zavaró tényező. Nah, jó ez nem teljesen igaz, ugyanis a lenti képen található festmény zavarta a szemem. :) Sokkal visszafogottabb alkotást tudnék oda elképzelni, de ez persze csak egy apró észrevétel.


A hatalmas tükör egyből a barátom lett. :) Hopsz, most látom, hogy befigyelt a hangulatfokozónk is borosüvegbe zárva. Gyors elterelem a szót: a függönyök nagyon-naaaagyon szépek voltak. :):P


A vacsorához illően kiöltöztünk, én a Missy-s csipke díszítéssel ellátott koktélruhámat választottam egy hozzá illő fekete H&M-es blézerrel és a kedvenc piros talpú fekete cipőm kíséretében a 5th Avenue by Halle Berry kollekcióból. 9 cm-es tűsarkai a jó kialakítás miatt nem zavaróak. Ez az a cipő amiből jó, ha az ember lánya kettőt vesz.


Az étterem minimál stílusú, sehol egy felesleges tárgy, csak szép székek és finom ételek várták az éhes vendégeket. Ha jól emlékszem 2 kg plusszal tértem haza. :) Mindannyiunk gyengéje a szállodai reggeli, a friss péksütemények, a cuki pici vajkockák és a mini dzsemek...Egyetlen étkezésről sem készült kép, ugyanis amíg a tányérunk ki nem ürült, mindannyian az evőeszközeinkbe kapaszkodtunk. :)


Most jut eszembe, hogy a fürdőszoba nem igazán volt Marcsi-kompatibilis, ugyanis én zuhanyzás közben, ha nincs megfelelő zuhanyfüggöny vagy fal, akkor a padlót is felmosom, szét pancsolom a vizet, mint a kacsák. :) A wellness részlegükről nem készültek képek és a weboldalukon sem találtam, szóval ez most kimarad. 


A végére hagytam az M&M-es közös borozgatós fényképet, ami a hotel bár részlegén készült. Remélem máskor is lesz alkalmunk el látogatni ide!


Ha van kedvetek nézzetek el az Aurum Hotelbe, kellemes hely jó szakácsokkal. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése