2014/04/11

MUFFIN AJÁNDÉK TASAK

Nagyon szeretem a boltban árult papírtasakokat, szatyrokat, de indokolatlanul sok pénzt kérnek értük. Egy ideje elkezdtem gyártani saját kezűleg (BURBERRY AJÁNDÉK SZATYOR DIY), vagy épp újrahasznosítottam némelyiket (PAPÍRSZATYORBÓL ARANYPIKKELY). Most viszont sablon alapján készítettem egy ajándék tasakot. 


A tartósabb hatás érdekében közepes keménységű kartonpapírt érdemes használni hozzá. Ez a legkönnyebb módja a gyors ajándék csomagolásnak, ha lusták vagyunk elszaladni a boltba, viszont van néhány hozzávalónk az elkészítéséhez.


A díszítését most igyekeztem nem túlbonyolítani. Enyvezetlen színes papírlapot használtam hozzá, amit hullámos ollóval tettem egyedibbé.


Folyékony ragasztót nem mertem alkalmazni, nehogy átüssön és aztán nyomot hagyjon.


Fekete filctollal megrajzoltam a krém vonalait, majd összehajtogattam a sablont, végül folyékony ragasztóval egymáshoz rögzítettem a fehér lapból álló füleket.


Ebben kényelmesen elfér egy kisbabának való előke, zokni vagy sapka, de a legjobb barátnőnket is meglephetjük vele, ha tele pakoljuk sminktermékekkel. :) A sablonját pedig itt láthatjátok:


Milyen ajándékcsomagolási módszert szoktatok alkalmazni?



2 megjegyzés:

  1. Hát ez extra aranyos! Következő szülinapos ismerősöm tuti ilyet kap :D

    VálaszTörlés