2014/04/14

CIPŐFEHÉRÍTÉS GYORSAN ÉS HATÉKONYAN

Ritkán választok fehér lábbelit, ugyanis bosszant a besárgulása. Ennél a sportcipőnél a legrosszabb helyre tervezték a fehér díszítést. Tavaly vásároltam a Renoban és mivel szinte állandóan magassarkú cipőkben járok, nem használtam túl sokszor ezt a Criss Cross márkájú surranót, mégis elszíneződött az alja. A szokásos folyékony szappanos tisztítással kezdtem, ami nem hozott túl jó eredményt, így "Flóra barátnőm" segítségét vettem igénybe.  


Nagyjából öt forint nagyságú Flóraszeptet csorgattam a súrolókefére, majd óvatosan átdörzsöltem vele a koszos részeket. Pár percig rajtahagytam a keletkezett habot, hogy a fehérítő tegye a dolgát, majd lemostam langyos vízzel.


Legyőztem a sárgaságot! :)

Jó tanács: 
Mielőtt Flóraszeptet használnátok egy nem túl feltűnő helyen végezzetek a cipőtökön "allergia tesztet"!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése