2014/02/19

VALENTIN NAPI ÉLMÉNYBESZÁMOLÓ

Időnként szivárogtatok egy kis belső infót magamról, néhány pillanatot az életemből, amikor épp nincs kedvem kreatív bejegyzést készíteni. :) Valentin napot a férjemmel, ha jól emlékszem eddig egyszer sem ünnepeltünk, most is csak félig. :D Az kedvenc éttermembe mentünk vacsorázni két másik barátunkkal, ahol idén komolyan gondolták az ünnepi hangulat megteremtését. Rózsaszínű és piros szívek hada várt minket, kellemes fények, karácsonyi zene (komolyan :D)...vicces volt. 


Azért jutott néhány percnyi romantika, amikor a fiúk a mosdóba mentek. 


A hajamat most új módszerrel göndörítettem be a retro hajsütővasammal, nagyobb tincsekre választottam szét és egyenetlen szinteket alakítottam ki a lazább hatásért. Pitty-patty 15 perc alatt elkészültem vele.


Az egyetlen világosszürke, fém szívecskékkel díszített háromnegyedes ujjú felsőmet kombináltam a nemrég borotvált fehér blézeremmel, amihez különböző méretű gyöngyökből készült nyakéket választottam. Erről nem készült kép, mert az utolsó percre halogattam az öltözék kiválasztását. :)


Az étteremhez vezető útra visszapillantva láttam meg ezt a csodaszép háttérfényt, aminek valódi rózsaszínű árnyalata a pocsolyákban látható.


Kezeket az asztal fölé!:) Ez a kettes számú romantikus pillanatunk, és ennyi. Utána már csak a pizzára tudtam koncentrálni. :D:P


Óh, és a csodás, a mennyei, az ízlelőbimbó kényeztető Sombrero Extra pizza (főtt tojással, kukoricával, fokhagymával és csirkemellel készül). Melinda barátnőmmel mindig ezt esszük, ha ellátogatunk a törzshelyünkre.Nem árulom el hogy melyik étteremben voltunk, mert brutálisan isteni pizzájuk van fenséges paradicsomöntettel, mert aztán mindenki odacsődülne megkóstolni és nekem nem maradna szabad asztal. :P:)))


Vacsora után újradekoráltam az asztalt, egy kis emléket hagyva a pincéreknek. :) Remélem nem vették rossz néven! 

Nektek hogy múlt el a Valentin nap?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése