2014/02/18

TOJÁS SZÍV ZSEMLÉBEN

Valószínűleg már sokan találkoztatok az interneten keringő szívformájú tojás kreációkkal. Engem nagyon érdekelt, hogy mennyire macerás elkészíteni, így a szerelmes héten elkészítettem vacsorára. Röpke egy óra alatt készen is lettem vele :) (a virslis változatával együtt, amit majd legközelebb mutatok be).


Tipp: Éhesen sose kezdj el a konyhában alkotni, mert a tányérdekorálásra szeletelt dolgokkal fogsz jól lakni. 


Szegény szív alakú formám kapaszkodója belegörbült a műveletbe. Szívszaggató látvány volt.


Miután szakszerűen kioperáltam a szívet a zsemléből, előkészítettem a pácienst egy kis vajas kenettel és némi fűszerrel fertőtlenítettem a kimetszett területet, amíg a donorra vártam.


Forró serpenyős érzéstelenítés után következhetett a donor beültetése. 


Némi helyhiánnyal küzdöttem, ki is löttyent oldalra egy kis fehérje, de végül minden a helyére került. Lassú tűzön, fedő alatt fehéredésig sütöttem....


A kenyér ropogósra pirult, a vaj nem áztatta el, a tojás sárgája lágy maradt, pont úgy ahogy szeretem. Megérte a fáradtságot, ráadásul ohmnomnom bókokat is begyűjtöttem a férjecskémtől. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése