2014/01/31

VALENTIN NAP - SZÍV DOBOZ DIY

A boltok polcai roskadoznak a Valentin napi csecsebecséktől, így hát én is megihletődtem. Ezt a bejegyzést azoknak ajánlom, akik nem a kreativitásban erősek, de mégis szeretnének valami saját készítésű ajándékkal meglepni kedvesüket.


Az interneten találtam egy aranyos szív doboz sablont, amit kinyomtattam egy rózsaszínű papírlapra. A nagyon egyszerű és szép szív forma azonnal megtetszett.


Nincs más dolgunk, mint nyomtatás után körbe nyisszantgatjuk, aztán vonalzó segítségével a szaggatott vonalak mentén hajtogatásokat végzünk rajta és végül összeragasztjuk az oldal lapocskákat.



Megmutatom a szűz változatát is, hátha valakinek jobban tetszik a letisztult forma. Én azért lányosítottam egy csöppet rajta, mivel a szerelem napján szabad túlzásokba esni. :) A félgyöngyeim nagyon oda kívánkoztak a szívek közepébe.


A belsejébe fehér szalvétát helyeztem, aminek széleiről levágtam hullámos ollóval a szokásos szalvéta mintát. Ezután belehelyeztem két kókuszgolyót (ami sajnos nem házi készítésű) és már kész is a szerény, de mutatós ajándék.


Szívből ajánlom minden kedves olvasómnak ezt a bejegyzést!:) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése