2014/02/03

3 OLAJOS HAJPAKOLÁS

Néhány hónappal ezelőtt a hajam kezelhetetlenségét megunva, természetes módszerekhez nyúltam. Idegesített az is, hogy évek óta nem tudom megtalálni a hajamnak megfelelő sampont, balzsamot és egyéb kence-ficét. Több helyen is olvastam a ricinus olaj hajnövesztő hatásáról, csak félig hittem benne egészen mostanáig. Hónapokon át használtam, a kezdetekben hetente egyszer ezt a 3 olajos pakolást, majd mostanra lustaság miatt lecsökkent az adagom havi 2 alkalomra.


Ennek ellenére beindult a hajnövekedésem, ezt főként onnan veszem észre, hogy sűrűbben kell hajfestéket vennem, mint ahogy szeretném. 


Egy kis tálba összeöntöm az olajokat, majd kissé megmelegítem. Ezután a vállamra terítek egy törölközőt, fogom a hajfestő ecsetemet, és választékról választékra befestem először a hajtöveknél, majd egy könnyen tisztítható fésűvel átfésülöm.


Ezen a képen jól látszik, hogy a szőke hajtincseim milyen sötétre váltanak az olaj hatására. :) Jól bele szoktam nyomkodni az olaj koktélt a fejbőrömbe, majd a megmaradt mennyiséget felviszem a hajvégeimre.


Amikor már az egész fejem csucsog az olajtól, egy sztreccs fóliával körbetekerve fejezem be a mumifikálásomat. Ezután nincs más dolgom, mint hosszú órákon át Csirkét ijesztgetni ilyen fejjel. :)
Több helyen is azt javasolják, hogy aludjunk így bedunsztolva. Egyszer én is kipróbáltam, de a fólia csörgése nagyon zavart.

Nektek van valamilyen hajszerkezet javító tippetek, trükkötök?

3 megjegyzés:

  1. Szia! Milyen arányban kell használni az olajokat?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A levendula olajból elég 10 csepp, a ricinusból egy evőkanálnyi, és az olívából 2 evőkanálnyi.

      Törlés
    2. Köszi!
      Ma meg is csináltam. Én a kislányomat ijesztgettem a turbánnal..
      Remélem holnapra földig érő hajam lesz :)

      Törlés