2013/12/25

VENDÉGVÁRÓ KARÁCSONYI ASZTAL DEKORÁCIÓ

Holnap a hagyományos baráti karácsonyozós összejövetelt nálunk tartjuk. Idén szeretném meglepni a fiúkat egy kis elegáns asztaldekorációval. Persze leginkább ez csak nekem lesz érdekes.:D Mivel nem olvassák a blogomat, bátran merem posztolni ma a két dekor ötletemet.:)

1 ötlet - GYERTYAFÉNY

Nagyon szeretem a gyertyákat, főleg meggyújtva, ezért arra gondoltam amennyire csak lehet tele pakolom az asztalt üveg mécsestartókkal, váza gyertyatartókkal és két elegáns üveg talpas gyertyatartóval. 9 gyertya lángja már elegendő fényt kell adjon egy kellemes nassolós beszélgetéshez, ha mégsem, akkor bevetem a karácsonyfa izzósort is. 


Kínaiban pár száz forintért találtam ezeket a szép arany szarvasokat, kecsesen elegáns testvonaluk jól illeszkedik a dekorációhoz. 


Most csak 4 személyre volt kedvem megteríteni, de ahogy látom kényelmesen el fogunk mindannyian férni. Egyedül a ronda sörös dobozok csúnyítják majd el az asztalt, leszorítva néhány dolgot róla. Egye fene, csak vörösbort ne hozzon senki. :D 

2. ötlet - ARANY KOSZORÚ

Kissé húsvét hangulatom támadt a koszorú közepébe helyezett tojásra hasonlító gömböktől. :) Ennél a verziónál csak az üvegmécsesek fognak égni, így a konyhában felszerelt izzósor biztosítja majd a nagyobb fényáradatot. 


Új adventi koszorút készítettem, ez azért sokkal jobb lett az előzőnél, amit be se merek ide linkelni. :D 


Az ültetőkártyákat sajnos elfelejtettem kirakni a tányérok mellé, így csak a szalvétán lévő monogramok látszódnak. Gondoltam nem hagyományos módon helyezem el az evőeszközt. Én amúgy se szeretem, ha az asztalra van rakva. Szerencsére nincs és nem is lesznek aranyozott evőeszközeim, az már nekem is túl sok lenne :D A szalvétagyűrűt irtó egyszerű módon készítettem el, a hangsúly a minimál elegancián van.


Ennél a terítéknél a két szarvasos gyertyatartót vízszintesen helyeztem el az asztalon, a koszorúhoz ez a megoldás illeszkedett a legjobban.

Egyelőre fogalmam sincs melyik verziót válasszam. 

Nektek melyik tetszik jobban?:)

4 megjegyzés:

  1. Nekem az első a kedvencem, de mindegyik csodaszép. Majd írd meg, melyik mellett döntöttél :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Végül az elsőt választottam némi módosítással. :)

      Törlés