2015/01/14

OUTFIT

Hétvégén tavasz volt a tél közepén, úgyhogy rohantunk outfit helyszínt keresni. Mivel általában a hajam dönti el, hogy milyen pózba szeretné vágni magát az adott fotózáson, így mára a kócos Brigitte Bardot hair style-t választotta. :) A szőrmók kardigánommal már találkoztatok, és a leendő projektjeimet elnézve még fogtok párszor, különböző ruha összeállításokkal kombinálva. Most ő az új kis kedvencem, Csirkét is ritkábban simogatom, amikor rajtam van a szőröske. :D


Vendég modellként a képen látható bácsi tiszteletét tette, az öltözékét kissé felturbóztam, ha már bele trollkodott a képbe. :D

7 megjegyzés:

  1. Ez a szőrös kardigán annyira jól néz ki, hogy csak na :) Nagyon tetszik ez a szett, a hajad pedig jól áll hozzá így :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen. :) Nekem is nagyon tetszik a kardigán, egyedül a gombokat hiányolom róla...noh, de sebaj, majd varrok rá. :)

      Törlés
  2. Szupi a kardigán, fura ez a jó idő...(???)...Nagyon jó így a hajad is. Imádom a bácsi továbbgondolásátt!!! Képzeld a hétvégén mi is fotóztunk, mintha nem tenném máskor, és nekem is lett egy képem, melyen egy biciklissel lettem elkapva, be is válogattam a fotók közé, bár én nem tudok hozzá rajzolni sajnos... Eszter

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :)
      Már meg se lepődöm a távösszehangolódásunkon :D
      Ha gondolod küldd át a képet és firkantok rá valamit :D:P

      Törlés