2014/10/30

SPOILED OUTFIT.....sorry!

Hetekig ültem ezen az outfit anyagon, ami kivételesen nem szürke holmikból volt összeállítva :), míg végül úgy döntöttem, hogy megpróbálom menteni a menthetőt, és orvosolom a problémát egy kis Photoshoppal. A végeredmény egy fokkal lett csak jobb az eredeti kiégett képeknél. Noh, de így jár az, aki a postára sietve spontán fotózást akar 10 perc alatt összehozni, ráadásul zárás előtt. :) A jó outfit fotózáshoz idő és türelem kell. Hagyni kell elegendő időt a fotósnak a fényhez, helyszínhez megfelelő beállítások eltalálására, és nem utolsó sorban a tökéletes fókuszpont eléréséhez. Emellett én szeretem, ha egy bizonyos téma köré építhetem a fotózást, hangulatot akarok teremteni a képeimen, ezért az öltözékemre kevesebb figyelmet fordítok. Remélem a későbbiekben sikerül eltalálnom a művészi irányvonalat, és ha nem lesz fog vacogtató hideg, újra lefotóztatom ezt a szerelést.:)







Addig is mindenki teázzon jó sokat, és ne maradjon otthon most már a sapka, sál! ;):)

2 megjegyzés:

  1. Szerintem pont jó ez a művészi design a blúzod stílusához!! A fények , fókuszpont eltalálása nem egyszerű dolgok...:) Mindig bajlódunk is vele rendesen mi is. Vagy sikerül , vagy nem, nálam kísérletezés minden.. A hangulatok létrehozása a fotókon még nehezebb, de szerintem nálad ez átjön!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh, köszönöm, nagyon kedves vagy. :)
      Egyébként a Te egyik outfited inspirált arra, hogy próbáljam menteni a menthetetlen képeket. :)

      Törlés