2014/05/22

NAGYKOVÁCSI DAGONYA TÚRA

Vigyázat! A fényképérzékenyek túladagolhatják magukat a bejegyzésben szereplő mennyiségtől. :)


Két hónap van még hátra a Pádis-fennsík túra időpontjáig, így nem puhulhatnak el az izmaink. Ez a túra is főként edzésnek tudható be, noh meg egy kis esőkabát és cipőtalp tesztelésnek sem volt utolsó. Az erdő csodaszép esőben is, ilyenkor a fák törzse sötét színűre ázik, ami mellé a zöld-ség a legjobb köret. :)


Szerintem szebb púpom volt, mint bármelyik tevének, sőt még Quasimodo is elalélna a látványomtól. :D A férjecskémnek is nagyon bejött, olyannyira, hogy képes volt lemászni a meredek sziklás domboldalon, hogy lefényképezzen nekem egy csokornyi fehér szegfűt. =) (képek lent)


Ez volt az első olyan túránk, ahol igencsak ügyeskedni kellett a pisilés időpontjának megválasztásával, ugyanis rengeteg elvetemült volt még rajtunk kívül, akit nem riasztott vissza az eső és a cipőjére ragadt fél kiló sár. "A hegyen mindenki az ismerősöd!" jeligével nem győztünk visszaköszönni a mellettünk elhaladóknak. 11 kilométert cuppogtunk a sárban (most nem felejtettem el beüzemelni a kullancspajzsot - fehér zokniba tűrt nadrág), majd közös megegyezéssel négyen még meghosszabbítottuk a távot 1,8 km-rel.


Sajnos iszonyatos fejfájás kínzott a túra vége felé, amit csak alvással tudtam megszüntetni. Viszont annak örülök, hogy a lábaimnak már meg se kottyan az intenzív igénybevétel, és most a pulzusom se ütötte meg a ding-ding szintet. :) Nézzétek meg milyen szép sziklakerteket találtam:


Hamarosan összeállítok egy Mi van a túra hátizsákomban című bejegyzést, ahol hasznos tanácsokkal látom el a kezdő túrázókat. Addig is nézegessétek a képeket és hangoljátok rá magatokat legalább hétvégente egy kiadós mozgásra. Én már érzem a jótékony hatását!;)


Voltatok már idén túrázni, kirándulni valamerre?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése