2014/05/21

RÓZSÁS JOY NAPOK

Bár nem terveztem JOY napokra ellátogatni, mégis úgy hozta a véletlen szerencse :), hogy tettem egy kört az Árkádban. A kuponok közül csak a Garnieres -40%-os példányt sikerült beváltanom, rögtön vettem is két hajfestéket, így idén már nem kell "aggódnom" a szőkülésemet illetően. :) Mivel fényképezős kedvemben voltam, a vásárlás után gyors lencsevégre kaptam a szerzeményeket.


Múltkor kicsipkéztem az egyetlen fehér pólómat, így vennem kellett helyette másikat a túrázáshoz. Valamiért fehér pólóban esik jól túrázni. :D Mellesleg a fehér zokni is nagyon hasznos, ha az emberlánya az erdőt-mezőt járja, ugyanis múltkor a fehér zoknimon észrevettem, hogy egy kullancs kullog felfele rajtam.


H&M-ben szerzem be már egy ideje a kedvenc nyári ruháimat. Ezt a szép példányt, ami olyan mini, hogy a szégyenlősek inkább csak trikónak hordanák, 1290 Ft-ért vettem. Az anyaga nagyon kellemes és tökéletesen felveszi a test formáját. Az ESŐS OUTFIT bejegyzésben ezt a ruhát viseltem.


Virágos korszakomat élem, így nem volt kétséges, hogy ez a szoknya is hazakísér. :) CosmosCity-ről nem a minőség jut elsőnek az eszembe, ráadásul mindig valami új anyagösszetétellel találkozom, ha néha-néha elcsábulok az akcióiktól. Ennek a szoknyának az anyaga kicsit a fürdőruháéra emlékeztet. Sajnos semmilyen bevarrt cetlit nem találtam, ami elárulni miből készült. Az ára 1295 Ft volt. Noh, majd kiderül mennyire leszünk barátok.


A túrázós H&M pólók így egyben 2990 Ft volt. Sajnos már nem volt XS-es, így egyel nagyobb mérettel tértem haza. A váll és a nyakrész emiatt elég tramplin áll rajtam, de majd túrázáskor a táska szépen rám lapítja úgyis.


Kicsit csalódtam a JOY kupon kínálatában, jól jártam volna most egy H&M-essel, illetve reménykedtem, hogy hátha lesz egy Deichmann-os, de persze nem volt. Így nem lett a cipőimnek új játszótársuk. :( Ennek ellenére örülök, hogy 2000 forint alatt sikerült bővítenem a nyári ruhakollekciómat. Előbb vagy utóbb készítek belőlük outfit bejegyzést is.


Záróképnek pedig egy kis Csirke fintorral bírált csokor elrendezés.

Ti voltatok shoppingolni a JOY napok valamelyikén? Elégedettek voltatok a kuponkínálattal?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése