2014/05/01

AJÁNDÉK KIEGÉSZÍTŐ KIFESTŐ GYEREKEKNEK - INGYEN -

Ezt a rajzot karácsonyi ajándék kiegészítőnek készítettem a pótfiam számára. :) Mikor lecsendesedett a ház Barnussal elkezdtük kiszínezni a kifestőt. Ami egész pontosan úgy zajlott, hogy B. utasítást adott mit milyen színűre fessek ki, amíg ő a megrajzolt úton körözött az egyik kis autójával. :) Így saját kezűleg is letesztelhettem a munkám. :D Időnként azért ő is besegített. 


Az alábbi verzió is letölthető, de ennél némi beállítás szükséges nyomtatás előtt.


Én egy nagyméretű kifestőt készítettem, ami négy A4-es lapból állt. A darabjait összeragasztottam a széleinél, majd egy méretben hozzá illő kemény lapot ragasztottam a kifestő hátuljára, ami egy kicsit strapabíróbbá tette. A kifestőkben az a jó, hogy ha már az összes vonalon belüli és kívüli részt kifestette a gyerkőc, csak fogjuk és kidobjuk a (szelektív) kukába. 

A nyomtatható kifestő részleteit az alábbi képek letöltésével szerezhetitek meg:






Remélem hasznát veszitek majd, ha hirtelen ajándékötletre lesz szükségetek! 
Jó szórakozást kívánok hozzá!:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése