2014/03/10

ÍGY TELT A NŐNAPOM

Több bloggerina társamnál is láttam Egy nap velem jellegű bejegyzéseket, én most erre a legnőiesebb napot választottam ki. :) Ennek köszönhetően az egész napomat apró lélek kényeztető programokkal színesítettem.

Amióta férjnél vagyok rendszerint korán kelek és legkésőbb 7 órakor túlesek a reggelin. Ma fél 9-kor estem neki a finomságoknak, igencsak éhesen. :P A reggelim ez volt: fél magvas császárzsemle, 2 tükörtojás extra lágy sárgájával, egy szelet karaj, savanyú uborka, jégcsapretek, kevés mustár, víz és karamellás tej.

Tele hassal vidáman sétáltam le a boltba, majd ezt követően a mini piacra vásárolni további lélek melengető dolgokat. A napsütés csak hab volt a tortán. Szeretem ezt a kis kosaramat, olyan jó bele pakolni.

Miután hazaértem és keresztül másztam az előszobában lábadozó Csirkén, a konyhában átlapoztam az Elle magazint a kedvenc Nescafém kíséretében. Először vettem Elle-t, általában Cosmót vagy Joy-t szeretek olvasgatni, de most egyik sem volt a boltban.

A délelőtt folyamán a férjecském elvitt a Szőke cukrászdába egy kis nőnapi tortázásra. Belga csokoládésat választottam, mert a többiben ránézésre úgy tűnt egy kiló cukor van szeletenként. :) Később megállapítottuk, hogy nem nekünk való a cukrászdázás, inkább egy kiló dobozos fagyit kellett volna vennünk. :P

Jobbnak láttuk, ha megsétáltatjuk a tortaszeleteinket a napsütésben, ezért egy hosszabb sétával egybekötött zsemlevásárlást tartottunk. Szerintem az Intersparban található császárzsemlék a legfinomabbak. Nyolc darabot szoktam venni, aminek felét lefagyasztom, és így nyolc hosszú napig nem kell gondoskodnom a reggeli-vacsora fő alapanyagáról. A kasszánál boldog nőnapot kívánva megajándékoztak minden nőt egy Ferrero Rocher-val. :) A boldogság szintem emelkedett ettől a kis figyelmességtől.

Délben nő- és névnap ebédre voltunk hivatalosak a férjem szüleihez. Tamás anyukája iszonyatosan jól főz, hasfájásig tele szoktam enni magam a főztjéből, annyira finom dolgokat készít. A délutánt náluk töltöttük, és egy kis bicaj szervizelést és mosást is megejtettünk ha már adott volt hozzá minden kellék.

A délutánból már alig maradt fél óra mire hazaértünk. Egy kis internetezés után macskáztam egy keveset, majd előkészítettem a wellness részleget. Eléggé gyertya mániás vagyok, a nappali is tele van gyertyákkal ugyanis filmezéshez nagyon szeretem a lágy fényeket. A rózsa és a gyertya dekoráció tökéletesen illeszkedett a hangulatomhoz, egészen addig, amíg néhány szál dekoráció rám nem esett a kádban. A Müllerben vettem ezt a bőrradírt, aminek egész kellemes mandula illata van, néha már sok is. Beyoncét hallgatva sikerült pár percre ellazulnom a tökéletes hőmérsékletű vízben.

Úgy terveztem megnézek még egy csajos filmet, de el blogoltam az időt. Azt vettem észre a fotózás felé hajlok mostanában, mindenről 6 különböző szögből készítek képet + ezeknek a biztonsági másolata...áh, sok időm elmegy a feldolgozásukkal, de piszkosul élvezem. :D

A mai napot egy kis angolozással zártam. Mindenkinek nagyon ajánlom a Duolingo nevű alkalmazást, élvezetes tanulást nyújt akármilyen szinten van angolból az ember.

Remélem Nektek is kellemesen telt a nőnap!:)

1. Tetszett ez a poszt! Hasonlóan telt az én hétvégém is, csak mi vasárnapi ebédre voltunk hivatalosak és bringát is aznap szereltünk. A Duolingo-ra kb. egy hónapja találtam rá, hasznos kis alkalmazás csak sajnos nincs időm rá minden nap.

2. Köszönöm. :) Én kb két hete Duolingo-zok. Nekem valahogy mindig lefekvés előtt van kedvem angolozni, ami általában 9 és fél 10 között van. Szeretek korán ágyba bújni.
    Szóval, neked is volt részed bicaj szerelésben!:) Ez jópofa, hogy ugyanazon a hétvégén.