2014/03/11

CHANEL INSPIRÁLTA CIPŐS MINTA TÁSKÁRA/PÓLÓRA

Már nem emlékszem pontosan mikor rajzoltam ezeket a lábakat, csak annyit tudok, hogy Facebook cover képnek készítettem, most pedig póló és táska minta lett belőle, némi módosítással.


Ez az én reklám szatyrom. :) Gondolkoztam azon, hogy kellene valami Csirkenős rajzot is alkotnom, amiben van egy csirke és egy nő, nah meg valahogy egy macska is...még várok az ihletre.


Azt hiszem már azt a Chanel cipőt se fogom megtalálni a neten, ami ihletet adott a rajz elkészítéséhez. Sebaj, itt van nagyobb méretben is az ábra a különleges sarokkal ellátott cipőről. Nekem a sarok kialakítása tetszik rajta a legjobban.
Elfogadnék egy ilyen cipőt mindkét színváltozatban. :)

Van nyitott orrú cipőtök?

1 megjegyzés:

  1. Igen, van nyitott orrú cipőm, és nagyon szeretem. :)
    Megjelöltelek egy posztomban.
    http://lakkalandok.blogspot.hu/2014/03/ismerjuk-meg-egymast.html

    VálaszTörlés