2014/02/28

KARSZALAGOK MAGYAR MOTÍVUMOKKAL

A legtöbb bulinak, amit közösen szerveztünk a barátokkal, a dekoráció felelőse én vagyok, voltam és remélem leszek is amíg van ihletem. Pár évvel ezelőtt egy születésnapi party-t rendeztünk, ahol szintén szerepeltek papírból készült karszalagok. Ha az idő is engedi, szabadtéri bulit fogunk tartani 15-én, amihez tökéletesen passzolnak a fesztivál hangulatot keltő csukló díszítő műveim.


Illusztrátor segítségével megterveztem a karszalagokat, majd kinyomtattam 2 példányban. Szeretek teszt darabot is készíteni, és még néhány tartalékot is, arra az esetre, ha váratlan vendégek érkeznének, vagy megsérülne néhány közülük. 


Nyomtatás után piros és zöld filctollal kiszíneztem a középen lévő motívum elemeit. Nem akartam túlcsicsázni a szalag többi részét, nekem sokkal jobban tetszik, hogy csak egy pontban díszes.


Egyenként körbevágtam a sablonokat. Ez volt a legkönnyebb része. :)


Az időjárás a fényképek készítésének ideje alatt nem volt túl kegyes velem, ezért igencsak kapkodnom kellett, aminek a színezés esett áldozatául. Noh, de sosem célom a tökéletes dolgok megalkotása, bőven elég ha csak a közelében járok :P:))


Öntapadós kis címkéket ragasztottam a karszalag egyik végére. A címke egyik feléről levágtam a védőfóliát, a másik felén viszont rajta hagytam.


Ezen a képen látható a címke védőfóliája, amit majd használat előtt kell levenni.


És így néz ki a csukló köré helyezve:


Szeretitek a karszalagokat?
(Micsoda kérdés! :D Atyaég!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése