2014/02/06

DIVAT TIPPEK - MACKÓZZUNK

Szokás szerint bóklászgattam virtuálisan a H&M-ben, és megakadt a szemem ezen a jó melegnek tűnő pulcsizmán. Valószínű hosszútávon nem egészséges a lábnak, de ahogy ránézek, egyből "tévé elé bekuckózós vasárnap délután" hangulatom támad. Így, ezen a nyomvonalon haladtam tovább a mai divat pix összeállításához. A képen látható dolgok ára 3.990 Ft. Szürkeség és ár alapján is passzolnak egymáshoz. :)


Egy időben minden holmim szürke volt, a szürke 50 árnyalata mind meg volt a ruhakollekciómban. Ééés láss csodát, már megint ehhez a színhez húz a szívem. Tavaszig shopping stopon vagyok, remélem nem fogy ki a készletük és találok még a méretemben ezekből! A nadrág pont jó lenne futáshoz. 
A körsál mintázata nem tetszik, de mivel az is 3990 Ft volt...bekerült a csapatba. :)

Mi a véleményetek a körsálról? Én még nem tudom eldönteni, hogy jó dolog vagy hülyeség.:)

2 megjegyzés:

  1. Én szeretem a körsálakat, csak jól kell megválasztani a méretet, mert azt utálom, ha nem fedi a nyakam. Nekem bejön, hogy nincsenek felesleges végei :) Amúgy nagyon tetszik az összeállítás, az én szürkemániám is megállíthatatlan :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik. :)
      Lehet kötnöm vagy horgolnom kellene egy körsálat. Jól lefoglalna egy ideig.

      Törlés