2013/12/12

ÚJRAHASZNOSÍTÁS: MARIE CLAIRE STAR

Aki rendszeresen követi DIY/CRAFT világ eseményeit, az valószínűleg belefutott már  a 3D-s csillaghajtogatásba. Ráadásul akinek körzője és hajlandósága is van csillagokat alkotni, annak még könnyebb elkészítenie a látványos csillagformát. Egyetlen nehézséget hoznék fel, az pedig a megfelelő papír kiválasztása. Nekem csak hajlamom van ilyesmikbe belefogni :), körzőt már ezer éve nem fogtam a kezembe, nem is tartok itthon és a MC-es kartonpapír sem volt túl jó választás a részemről.


Normális eszköz híján kávéscsésze alátét segítségével alkottam szabályos kört, majd kijelöltem a közepét és a kör felét lemérve berajzoltam a csillag minta csücskeinek helyét. Ezután két háromszöget rajzolva összekötöttem a pontokat úgy, hogy csillag formát alkossanak.


Körbevágtam ollóval.


Minden oldalról félbe kell hajtani, majd a csillag szárait is és a rövid hajtásokat befelé hajlítva kell összeérinteni a csillag egymás mellett lévő szárait. Ezen a képen látható hajtás a csillag fekete vonallal jelölt hajtásvonalait eredményezi.


A kialakított hajtogatásokat egy kis lapítással (nyomd meg a csillag közepét) azonos magasságúra alakíthatjuk. Díszítésként pedig hópihét idéző mintát lehet rárajzolni a száraira.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése