2013/12/13

ARANY MONOGRAMOK

Lassan karácsonyi hangulatot keltő lakás dekorálásba kezdek, aminek fő eleme az arany lesz. A karácsonyfa idén is arany színekben pompázik, és az összhang elérése érdekében arany, illetve fehér dolgokkal teszem ünnepivé a szobák különböző pontjait. Elsőként a képkeretekkel kezdem. A glittert nem lehet kordában tartani, de egy ideig keretek közé lehet zárni. :) 


 Ilyen nappali fényben:


Ilyen pedig éjszaka:

Nemrég egy fantasztikus betűtípusra bukkantam, melynek neve: Mr Canfields, gyönyörű elegáns betűkészlettel rendelkezik, ami tökéletesen megfelel az ízlésemnek. Végre van nyomtatóm, úgyhogy jöhetnek a jobbnál jobb papír diy-ek. :)


Először Word-ben megfelelő méretűre és tájolásba igazítottam a kiválasztott betűt. Ezután az arany csomagolópapírból kivágtam egy A4-es méretű lapot, majd ráragasztottam egy méretben passzoló fehér lapra. Megvártam míg a ragasztó megszárad, majd rányomtattam a betűt.


Folyékony ragasztóval a sablon vonalát követve haladtam kis lépésekben, hogy elkerüljem az idő előtti megszáradását. Fogvájóval ki lehet javítani az apróbb hibákat, illetve elvékonyítani a vastag vonalak végeit. 
Végül pedig alaposan megszórtam arany porral a mintát, kicsit belenyomkodtam, majd hagytam száradni. A felesleges csillámport leráztam egy másik papírlapra, majd visszatöltöttem a fiolába.

Mostanában nagyon tetszik az aranyporral bevont műanyag szarvas dekoráció. Vadászom már egy ideje a gyerekjáték részlegeken, de nem igazán sikerült még ráakadnom. 

Ti elkezdtétek már a lakás karácsonyosítását?

2 megjegyzés: