2013/12/11

ELMACSKÁSODOTT FARMERNADRÁG

Öreg kopott farmeremet (otthonkámat) áldoztam fel, hogy hátul is legyen szemem, ha Csirke lesből támad. :) A fényképezőgépem valahogy rózsaszínűvé varázsolta a hímzőcérnát, eredetileg lilát használtam, de ez a többi képen majd jobban látszódik. 


Első tervem az volt, hogy világos- és sötétkék cérnával hímezem ki a macskát, természetesen rózsaszínű orral a közepén, de aztán megláttam a varródobozomban a lila strasszokat és úgy döntöttem nem cifrázom, legyen minden egyszínű.


Nézegettem a macskafej mintákat a neten, de egyik se volt tökéletes, ezért kitaláltam egy sajátot, amibe beépítettem egy-két elemet többféle rajzból. Egy vékony hegyű markerrel felrajzoltam a mintát, majd kihímeztem.


A strasszok felvarrását hagytam utoljára. Az egyre szűkülő zseb miatt nem volt könnyű dolgom.


Próbáltam a legdiszkrétebb fenékfotót elkészíteni nektek, de csirke folyton bezavart, lassan minden bejegyzésemben szerepel. :)) Új blognevet kell adnom: CsirkeNő a Nőkért. :D


Csirkés sztori:
Furcsa egy macskám van, múltkor ült a kanapén tág pupillákkal (játékidő volt épp) én meg naivan lehajoltam előtte, hogy felvegyem az elgurult játékát, erre rácsapott a fenekemre egy csattanósat :D Annyira csirke.

1 megjegyzés: