2013/11/20

BURBERRY AJÁNDÉK SZATYOR DIY

Egyszerűen imádom a papírszatyrokat! Nem is csoda, ha időnként előállok egy újrahasznosítós diy-el. :) Egy papírszatyornyi papírszatyrot őrzök az ágy alatt, szóval lesz még néhány ötletem. Most azonban megihletett egy Burberry táska. Igazából csak az alakja tetszett meg, nem különösebben szeretem a kockás dolgokat.  


Kivételesen meghagytam a feláldozott papírszatyor funkcióját, csak nőiesebbre szabtam. Mivel közeleg a karácsony, a legtöbb ember papírszatyeszbe vágja az ajándékokat és csókolom, el van intézve a csomagolás. Nah, én aztán perverz vagyok csomagolás terén, jó érzéssel tölt el mindig valami újat kitalálni. Ezzel az ajándékszatyorral, és persze a tartalmával a barátnőnknek szerezhetünk kellemes meglepetést különböző ünnepek alkalmával.



Nekem most épp egy nagyméretű natúr szatyor állt a rendelkezésemre vázként. Először átmásoltam ceruzával a Burberry táska körvonalát, majd kivágtam.


Fokozatosan másoltam le a táska elemeit fekete és kockás papírlapra, amiket egyenként ragasztgattam a vázra.Most is nagy hasznát vettem a mintázó ollómnak. :)


Tavaly karácsonykor kapott szatyor felső részét használtam fel kockás anyagnak, kivágtam a megfelelő méretre, majd folyékony ragasztóval rábiggyesztettem ezt is a vázra.


Miután minden a helyére került, elkészítettem néhány kimaradt natúr szatyor darabkából a Burberry szatyor alját, oldalát és a kis belső zsebet, amibe elfér akár egy négy színből álló szemhéjpúder paletta is.


2 megjegyzés: