2014/10/08

VENDÉG CIKK - NAUREL SZAPPAN TESZT BERNITŐL

Első alkalom a Csirkenők blog "életében", hogy vendég cikkel jelentkezem. :) Az utóbbi időben egyre több bloggerinával ismerkedtem meg személyesen is, aminek nagyon örülök, hiszen mindig jó olyan új ismeretségeket kötni, ahol van legalább egy közös pont, jelen esetben a blogolás. Berninek nagyon hálás vagyok a jó hangulatú és profi fotózásokért, amivel emelte a Csirkenők színvonalát. Ennek fényében hálám jeléül szeretném Őt az írásán keresztül bemutatni Nektek. :)

fotó 1 (25).JPG

Először is köszönöm a lehetőséget Marcsinak, hogy megírhattam nektek ezt a vendégcikket, na meg persze köszönet a csodás szappanért!

Szóval, sziasztok! Ebben a rövid kis posztban a tapasztalataimat fogom leírni a Natural szappanról.Többnyire egyébként is a “mindenmentes” termékeket részesítem előnyben,így aztán igazán kínáncsi voltam, hogy milyen hatása lesz ennek a kis doboznyi természetességnek. A külleméről annyit, hogy én egy szelet francia Comté sajtra asszociáltam a látványtól úgyhogy kedvem lett volna beleharapni.

fotó 5 (15).JPG

Az illata elég jellegzetes, de nekem tetszik, igazi klasszikus szappanszaga van. Állagra vártam tőle, hogy a parajdi só miatt szemcsés lesz, mint egy bőrradír, de semmi ilyesmi nem történt. Nem csíp és nem is nyálkás, mint más natúr szappanok. Hatás: Először is meg voltam lepődve, hogy mennyire tiszta lett tőle az arcbőröm. Éreztem, hogy felfrissültek a pórusaim és makulátlan tiszta a bőröm. 10/10. Azonban a kezem iszonyatosan kiszáradt tőle. Mondjuk nekem ősztől tavaszig mindentől kiszárad a kezem, így talán még ezt is elnézzük.

fotó 2 (25).JPG

Az igazán meglepő fordulat csak ezután jött. Használata után elég gyorsan és intenzíven elkezdett zsírosodni az arcbőröm. Bár ez még csak az első alkalom volt, nem mondok le a várva várt “csodáról” hagyom neki, hogy hosszútávon fejtse ki hatását és használni fogom - hacsak nem válik tarthatatlanná az állapot. Fontos, hogy mindenféle kozmetikai terméknél - legyen az egy sampon, egy natúr szappan vagy egy testápoló - rövidtávon nem várhatunk semmi komolyabb hatást. Így radikális konklúziót még nem igazán vonnék le.

fotó 3 (21).JPG

Egy próbát megér, mivel biztos, hogy meghálálja a bőrünk ha lemondunk a vegyi anyagokkal teli kenceficékről és natúr/házilag kotyvasztott termékekkel helyettesítjük őket! Szerencsére már a biokozmetikumok tárháza is egyre nagyobb, megéri kísérletezni!

fotó (100).JPG

fotó 4 (19).JPG

Berni blogja : LAYOLAH

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése