2014/10/07

ELSŐ ŐSZI OUTFIT

Végre kis kabátos idő van!:) Két gyengém van: a cipők és a kabátok. :) Ez a kockás mini kabát nem túl praktikus, de imádni való. Ősszel mindössze egy hónapig viselhetem, mivel fázós derekú vagyok, és két kedvenc ballonkabátom várja, hogy leválthassa még az első fagyok előtt. 


Néhány évvel ezelőtt szereztem be a New Yorkerben ezt a kabátot nagyjából 1500 forintért, amolyan utolsó utáni nesze fogd meg és vidd leárazás utolsó darabjaként. Mellesleg ez az egyetlen kockás holmim, nagyon távol áll tőlem ez a minta, de ez a kabát azonnal megtetszett. 



Ezentúl rendszeresen látni fogjátok a kezemben a termoszpoharat, ugyanis nagyon megtetszett a fotózás közbeni kávézás élménye. :D A havas outfiteknél pedig egy jó nagy adag teával fogom a kezemet melengetni, amíg a fotósom kattog. :) 
 
 

Outfit kiegészítőnek most ezt az ősz színeiben pompázó ciccmiccet választottam. :))

Kabát - New Yorker
Felső - Orsay
Nadrág - Tally Weijl
Cipő - Deichmann
Lakk szatyor - magazinból

6 megjegyzés:

  1. Nagyon hangulatosak a fotók, nagyon jó vétel volt a kabát... Nekem is elő kell szednem a téli cuccokat....Eszter

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Eszter. :)
      Azt hiszem sikerült kihozni a kis kompakt fényképezőgépből a maximumot ehhez a fotósorozathoz.
      Annyira zöld még a táj, hogy nem volt könnyű őszi hangulatot csempészni a képekre. :))

      Törlés
  2. Az utolsó kép a kedvencem, a mosoly és a cica miatt! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, egy kicsit mufurcra sikeredett az arcom a legtöbb képen, :D még nem hatott a kávé. :)

      Törlés
  3. Én biztos nem találnék ennyiért kabátot, nálunk még most is drágállom a new yorkeres trikókat, pedig már szezon kívüliek.
    Nem igazán vagyok oda a kockásért, de a szövetkabátokért igen, szóval teljesen megfogott.:)
    Igazán jó vétel volt!:)
    Na hát és az a macska, úúgy megölelgetném! :)
    Imádom, ahogy a képeket szerkeszted, valami órási!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De aranyos vagy, köszi. :))
      Jó lenne megint egy hasonló kabátra lelni, hasonló árban, csak hosszabb aljjal. :D Persze az már kész csoda lenne.

      Törlés