2014/10/17

OUTFIT: ŐSZ-SZÍNTELENSÉG

Idén ősszel úgy érzem fel fognak szaporodni az outfit bejegyzések. :) A táj és a fények ilyenkor a legszebbek, így nem nehéz megihletődni. Eredetileg Bernit készültem fotózni, hogy gyakoroljam a portréfotózást, de végül én is beálltam modellnek, így most a leghétköznapibb őszi viseletemet láthatjátok (szokás szerint szürkében vagyok :D).  A sötét zokni a bizonyíték rá, hogy ez egy spontán fotózás volt. :D Ha kíváncsiak vagytok az első outfit munkámra, nézzétek meg Berni blogján.











Az alábbi kép a kedvencünké vált, Berni ovis kislányos pillanata és az én szigorú fejem megihletett rajzolás terén. :)))


Fotók: LAYOLAH

IDE KATTINTVA megnézhetitek milyen outfit képeket készítettem Berniről. :)

4 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon bejön így az egész ...A helyszín, a hangulat, a lazaság...:) Én is gondolkodtam egy "színtelen" fotósorozaton, de még nincs meg az alapötletem....Eszter

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Eszter! :)
      Nekem nagyon megtetszett a színtelenség, valószínű télen is alkalmazni fogom, amikor a fák már kopárak, de még nincs hó és az egész mély szomorúságot fog majd árasztani magából, jó adag elvont művészi hatással. :) :)

      Szerintem mindenképp próbáld ki magadon a színtelen hatást, biztos tetszeni fog. ;)

      Törlés
  2. Nagyon szuperek a képek, tisztára ősz hangulatúak :) Te pedig nagyon csinos vagy! :)

    VálaszTörlés