2014/09/30

CITROMOS ILLATOSÍTÓ DIY

Múlthéten láttam egy hasonló házi készítésű illatosítót narancsból, aminek gondoltam elkészítem a citromos változatát. Szeretem amikor a lakásban valami illatozik, főleg amióta macskát tartunk. :) Kiválasztottam a legszottyadtabb citromot, amit találtam itthon, majd felszeleteltem, ezután egy kisméretű edénybe tettem nagyjából három deci vízzel felöntve.



Adagoltam még hozzá 5-6 darab egész szegfűszeget, némi őrölt fahéjat, de lehet még fokozni egy kis vaníliával is. Nagyjából 15 percig főztem, ezután leszűrtem. 


Az illata kellemesen szétáradt a lakásban párologtatás közben. Jégkorcsolya pálya melletti forralt borozás hangulatot áraszt magából. :) Legközelebb naranccsal és mandarinnal is ki fogom próbálni. 

Ti mivel szoktátok illatosítani az otthonotokat?

2 megjegyzés:

  1. Milyen szuper ötlet, már csak egy tárolót kellene találnom hozzá és ki is próbálom :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nézz szét a Goods Marketben, vagy 100 ft-os boltokban, én is onnan szoktam beszerezni a kis üvegcséimet. :)

      Törlés