2014/08/04

HELIA-D HAJHULLÁS ELLENI REGENERÁLÓ ESSZENCIA

Nagyjából öt évvel ezelőtt a hajhullás engem is megkörnyékezett, akkoriban fekete színnel kínoztam a hajkoronámat, aminek eredménye az egyre szélesedő választék volt a fejem tetején, noh meg az extra gyorsan elduguló lefolyó a kádban. 


A fekete lenövesztése egy alapból egérszürke hajú lánynak kész kínzás volt, de túl vagyok rajta, négy évig nem festettem a hajam, vitaminokkal, életmódváltással és hajhullás elleni szérumokkal helyrehoztam a problémát. Azóta kiszőkültem, ami egyelőre nem viselte meg, mert a sok olajos kezelés megfelelően ápolja. Fontos, hogy időben felismerjük a hajhullás okát és kezeljük hagyományos natúr módon vagy aki egyszerűbben szeretné, az használjon késztermékeket, mint például a Helia-D hajhullás elleni regeneráló eszenciáját.


Ez a termék 25 gyógynövény alkoholos oldata, a listában szerepelnek a nagy kedvenceim, amiket rendszeresen használok: levendula és kamilla. Emellett van benne még menta is + 22 latin nevű növényke. :) 


Száraz és nedves fejbőrre egyaránt alkalmazható, én főképp férfiaknak ajánlanám, mivel őket nem lehet rábeszélni a natúr kence-ficékre.:) Legszívesebben Csirkén is alkalmaznám, ugyanis még mindig hullajtja a szőrét, és már unom, hogyha a karomba veszem, olyan szőrös lesz a mellkasom, mint egy férfié. :D


Az illata első szippantásra olyan, mint a boszorkányüstbe esett részeg fickóé, de aztán javul a helyzet az alkohol elpárolgása után, és kiérezhető a menta és a levendula kissé szúrós, friss illata. A kopasztott Csirkémnek persze tetszik. :)

Volt már részetek látványos hajhullásban?

1 megjegyzés:

  1. A hajhullás-téma szerencsére engem még sohasem érintett, de amióta az eszem tudom, azóta az Anyukám csak és kizárólag Helia-D kozmetikumokat használ. A bőre pedig még ma is olyan hamvas, mint akárcsak egy tinilányé! :-)

    VálaszTörlés