2014/07/02

OUTFIT - NYÁR, BÚZAMEZŐ, NAPSUGÁR

Már egy ideje tervezgettem az aranyló búzamezős outfit fotózást, ami igazi természet lánya hangulatot áraszt magából. Minden szempontból az utolsó pillanatban sikerült végül összehozni, a nap már lenyugvóban volt, és a búzamezőkről a termést néhány helyen már betakarították. A fotósomat minden irányból puszilom, ugyanis rengeteg felhasználható képet készített. :)


Ezt a barna alapon fehér pöttyös, mellrésznél csipkeberakásos és csipke+szatén szalag pántos ruhát nagyon szeretem. Kellemes és nem gyűrődő anyaga van. A hossza pedig még pont biciklizéshez való. Olyan régen vettem, hogy már vintage darabnak számít a gardróbomban. :)


A boyfriend cowboy kalapot kölcsönvettem a férjecskémtől, még a nászutunkra vettük (az enyém fehér színű), azóta nem nagyon használtuk, de most a fejemre kívánkozott.


A fotózás alatt egy repülő szállt el felettünk néhányszor, a lenti képen látható, ahogy bal oldalról közelít felém.


Szeretem Juhász Gyula Milyen volt című versét, lágy, érzelmes és megnyugtató dallamban lehet elszavalni.


Juhász Gyula:
Milyen volt...

Milyen volt szőkesége, nem tudom már,
De azt tudom, hogy szőkék a mezők,
Ha dús kalásszal jő a sárguló nyár
S e szőkeségben újra érzem őt. 

Milyen volt szeme kékje, nem tudom már,
De ha kinyílnak ősszel az egek,
A szeptemberi bágyadt búcsuzónál
Szeme színére visszarévedek. 

Milyen volt hangja selyme, sem tudom már,
De tavaszodván, ha sóhajt a rét,
Úgy érzem, Anna meleg szava szól át
Egy tavaszból, mely messze, mint az ég.



Pöttyös ruha - ?
Krémszínű boleró - Terranova
Boyfriend kalap - kínai
Táska - talán kínai
Szandál - Deichmann 


Az utolsó kép adja vissza leginkább az elképzelésemet a természet lánya fotózásról. A halványkék ég, az érett búzakalászok, az aranyló napsugár megfesti az arcom és a szőke hajam. Nincs épület, nincs ember alkotta zajfelhő, csak a mező, én és a némán kattintgató fotósom. :)


A nyár minden pillanatát szeretem, a hajnali napfénytől kezdve a lenyugvó nap utolsó sugaráig. A késő délutáni kerékpározás vagy sétálás vény nélkül kapható és mindenkinek ajánlott. Jót tesz a testnek és léleknek egyaránt. Noh, de ez már egy elcsépelt mondat, amit a legtöbb ember átszellőztet az agyán.

2 megjegyzés: