2014/07/31

ANANÁSZOS-BANÁNOS SMOOTHIE

A gyümölcsök és a natúr joghurt minden nap találkoznak az emésztő nedveimmel. Mivel legtöbbször ugyanazokat a terméseket fogyasztom (banán, ananász, alma, őszibarack), igyekszem változatos formában tálalni magamnak. Jelen esetben egy smoothie-ban egyesítettem jó részüket.


Egy banán, egy nagy marék ananász, egy pohár natúr joghurt és egy kávéskanál őszibarack lekvár pudingállagúra képződött pépét láthatjátok a képeken. Ez most nem épp diétás, mivel konzerv ananászt használtam, amihez még pluszban jött a cukros lekvár, DE(!) legalább nem csokit majszolgattam.


A tetejét megszórtam kalciummal dúsított vaníliaízű gabonapehellyel. :) És ennyi. Az íze kellemesen savanykás és édes egyben. Próbáljátok ki Ti is!:)


2 megjegyzés:

  1. jól néz ki,főleg ezzel a szívószállal :) a vaníliaízű gabonapehely milyen márkájú? most elropogtatnék párat :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Nóri! Majd egyszer, ha eljössz készítek neked ilyet, csíkos szívószállal. ;)
      Nesquik Duo-ból válogattam ki a vaníliás golyókat. Kigolyóztam. :D

      Törlés