2014/05/28

DIVATPIXEK - STATEMENT ELEGANCIA #01

Néhány hét múlva kis szülinapos leszek =). A férjecském (közös megállapodás szerint) az általam összeállított kívánságlistáról választ ki számomra egy ajándékot. Így nem kell idegeskednie azon, hogy mivel lepjen meg, én pedig nyugodt lehetek, hogy egy teljesen hozzám illő dologgal ünnepelhetem meg a születésnapomat, ráadásul kíváncsian várom, hogy melyiket választja majd. Áh, tökéletes terv!:)))

Ezt a csíkos ruhát a H&M-ben láttam nemrég, mivel szimpatikus az ára, és az anyagával is meg vagyok elégedve, így ez is felkerült a szülinapos kívánságlistára. Igyekszem minél több hasonló fazonú ruhácskát begyűjteni nyárra, mert amellett, hogy kényelmes és nőies, olcsó is és legalább nem kell agyalnom, hogy milyen felsőhöz milyen alsó dolgot válasszak.


(A képen látható ruha saját rajz)

A statement nyakékek nekem is hamar a kedvenceim lettek, mivel az egyszínű minta nélküli felsőimet és ruháimat gyönyörűen feldobják. Egy ideje gondolkozom a türkiz illetve a menta színű nyakéken. Nyáron bátrabban merek (most már) a színekhez nyúlni, a barna bőrhöz könnyebb színeket választani. Újdonság az életemben a kék szín is, ami a szöszi hajamnak köszönhetően belopózott a gardróbomba. 

Nektek mi lesz az új kedvenc szín idén nyáron?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése