2014/04/04

CICÁS VÁLLFA

Babalátogatóba igyekvőknek szól főként ez a bejegyzés, de természetesen más is szabadon használhatja ezt az ötletet. A barátnőmhöz készülök újszülöttet köszönteni, már legalább egy hónapja szervezzük a találkát, ha így haladunk nagylány lesz mire összehozzuk. :) Mivel imádok ajándékokat kreatív dolgokkal felturbózni, ezt a lehetőséget sem hagyhattam ki. Már csak arra kellett ügyelnem, nehogy idő előtt posztoljam a végeredményt.


Az öltet nem tőlem származik, viszont a kivitelezés teljesen Marcsis. Rajzoltam az Illusztrátor programban egy bájos cicát, aminek elkészítettem a nyomtatható változatát színesben és fekete-fehérben is. 


 Ezután kinyomtattam körvonalas változatát, majd hozzáláttam az elkészítéséhez.


Szerencsére voltak színben hozzá illő eszközeim, így nem volt nehéz hasonlót alkotni. A füleket, orrocskát, és a gallér pöttyöket kivágtam színes lapból. Közben egy több méretű lyukasztóról álmodoztam, amivel ripsz-ropsz készen is lennék a körökkel. :)


Amit kellett azt kiszíneztem rózsaszínűre illetve feketére a szem esetében. Direkt hagytam színezhetőre a szemet, ha netán valaki zöld vagy sárga szemeket akarna festeni a cicunak.


Az elkészült cicát körbevágtam, majd a hátuljára rögzítettem egy ugyanolyan formájú kartonlapot, hogy elbírja a kis ruha súlyát. Végül elkészítettem a farkát, ami akasztónak szolgál, és ezt is hozzá ragasztottam a cicc fejéhez.


A gyakorlatban pedig így néz ki.:) A barátnőm muffin rajongó, így nagyon megörültem amikor megláttam ezt a kis rucit. Az előkét pedig Szerbiából hoztuk, ezzel pedig az apukának szerettünk volna némi mosolyt csalni az arcára. Nem tudom szokás-e vinni babalátogatóba gyerekpezsgőt, de én nem tudtam ott hagyni a boltban a tündi-bündi rózsaszínű háttéren lévő Disney hercegnős pezsgőt. :)


Ti milyen ajándékokat szoktatok vinni babalátogatóba?

1 megjegyzés:

  1. Hű, nagyon-nagyon ötletes! :)))
    Eddig arra a pár alkalomra én mindig popsitörlőt, babaolajat meg fogzáshoz hűsítő rágókát csomagoltam, én és a kézügyesség az nulla :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés