2014/03/05

MAGYAR MOTÍVUMOS NASI TÁLALÓ DOBOZ

A finom magyar borok mellé kell valamilyen sós nassolni való a bulira, de mivel nem mi találtuk fel a chips-et és a popcornt, így most "szabályt szegek" és feltálalom a külföldi ropogtatni valókat is. Arra gondoltam tompítok az éleken, és magyar köntösbe bújtatom a pattogatott kukoricát. 


Igaz, hogy most nem szombat esti házimozizás lesz, de ennek ellenére én a kukorica doboz sablonját találtam a legmegfelelőbb tálalási eszköznek. Letöltöttem egy egyszerű hullámos szegélyű mintát, amire rajzoltam kalocsai motívumokat. A végeredmény pedig egy hímzett terítőre hasonlít.:)


Kinyomtattam három példányban. A teszt alanyt nyomtatás után azonnal kivágtam és összeragasztottam, hogy leellenőrizzem a sablont. Csak ez után nyomtattam ki a másik két darabot.


Még mindig nem vagyok hajlandó beüzemelni a színes patront a nyomtatóba. :) Sokkal jobban élvezem azt, hogy magam színezhetem ki az alkotásaimat. Ezzel is még több Marcsisságot vihetek bele.


Még kis koromban megtanított anyukám hímezni, hámozni, kötni és horgolni, mivel akkoriban még nem volt számítógépünk, ami lekötötte volna órákig a figyelmem. Hímezni nagyon szerettem, annak ellenére, hogy kis béna alkotások születtek a kezem alatt. :D 


Emlékszem a nyári napsütéses délutánokra, amikor a szomszédlánnyal egy takarón ülve hímezgettünk, aztán meguntuk és hintáztunk a hajunkat lobogtatva. :) Örülök, hogy ilyen szép gyerekkorom volt.


Vissza a dobozhoz! Színezés után egy vonalzó segítségével alakítottam ki a sarkokat, majd az ujjaim közé csíptetve élesebb sarkokat hoztam létre. Végül papír ragasztóval összeragasztottam alul és oldalt. Egy négyzetet a biztonság kedvéért beleragasztottam az aljába, hogy tartósabb legyen. Pátty. Ennyi. :)

Ti milyen sós nassolni valót szerettek bor mellé enni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése