2014/03/21

KÖNNYŰ ESTI NASSOLNI VALÓ

Nehéz kibírni, hogy filmnézés közben ne ropogtassunk valamit. Én általában szotyit vagy tökmagot rágcsálok, havonta 1x-2x viszont engedélyezek magamnak fél zacskó wasabis chipset. Imádom!:) 
Mindig is natúr joghurt kedvelő voltam, naponta elfogyasztok a reggeli vagy vacsora mellé egy pohárral, viszont ha tudom, hogy filmnézős esténk lesz, meghagyom nasi alapanyagnak. Ezt a receptet egy olyan alkalom szülte, amikor semmilyen sós ropogtatni valóm nem volt itthon, és az "akkor is ennem kell valamit" érzés kerített hatalmába.:)


Aki nem szereti a natúr joghurtot, inkább ne próbálja ki!:) Mivel a recept fő alkotó eleme a joghurt és a fokhagyma. Ez utóbbi egy igencsak hasznos kis növény, amiből naponta jó lenne 2 gerezddel fogyasztani. Nincs bajom az ízével, csak a szagával. 

Hozzávalók:
1 pohár natúr joghurt
1 marék kukorica pehely
2 gerezd fokhagyma
oregánó és bors


Sót nem kell bele tenni. Én eléggé sótlanul élek, szeretem a dolgok természetes ízét meghagyni. Fogyasztás előtt, ha igazán finomra akarjuk elkészíteni, hagyjuk a kukorica pehely nélküli fűszeres masszát 10 percig a hűtőben összeérni. 


Én az utolsó pillanatban szeretem beleszórni a kukorica pelyhet, hogy ropogós maradjon végig.


Végre száz ágra süt a nap, bár ez a joghurtnak nem igazán jó, és az igazán hiteles bejegyzést érdekében este kellett volna lefényképezzem...de én most tízórainak fogyasztottam el ezt a kis egészséges finomságot :)

Natúr joghurt vagy gyümölcsjoghurt kedvelők vagytok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése