2014/03/14

AKTUÁLIS SMINK CUCCAIM

Nagyjából fél évente tartok egy leltárt a sminktermékeim között. Ennyi idő alatt kiderül, hogy melyik paletta nem vált be, melyiknek van már furcsa szaga, stb. Mivel majdnem minden nap sminkelek, viszonylag gyorsan a paletta aljára ér az ecsetem. Jelenleg ez az összes szemhéjpúder + egy arcpirosító ami a tulajdonomban van. Meglepő, ugye? :)


A felsoroltak közül nagy csalódás a Catrice (alsó sor jobb szélső) szürke-barna palettája. Sajnos eléggé porzik sminkelés közben, a szürke színek pedig egy idő után kékre változnak rajtam.


A kedvencem ez a színösszeállítás a Manhattantől. A barna összes árnyalatát szeretem. Az egyik Glamour-napi bevásárló körutamon akadtam rá, ott árválkodott egyedül a polcon törött fedőlappal. Noh, nem azért vettem meg, mert megsajnáltam. :D


Már másodszorra veszem meg az Essence szemöldökfestékét. A sötétbarna színt a szemhéjamra szoktam festeni, mert szemöldöknek az nagyon durva lenne a szőke hajamhoz. :) Négy darab szemceruzám van, amiből csak hármat használok. Barna - Miss Sporty (már sokadjára veszem meg ezt a színt), fekete01- She, fekete02- Avon, fehér - MaxFaktor.


Miss Sporty korrektora nagyon bevált, ajánlom mindenkinek. Az Astor alapozót másodjára veszem meg, mivel jó szolgálatot tett az elődje. NYC porpúdere is egészen jó.


És itt vannak az én kis ágyúim. :) A NYC-os már a végét járja, hamarosan kiürül és már az állaga is megváltozott. A középső szempillaspirál az új nagy-nagy kedvencem, ugyanis két réteg felvitele után hatalmas pillákat varázsol a kis tüskés keféjével.  A jobb oldali szempillaspirállal is meg vagyok/voltam elégedve, habár azt is vonzza a kuka, mivel megváltozott a szaga.


Az Essence crystal szemhéjtus rám fog romlani, egyszerűen nem találok alkalmat a felkenéséhez, ráadásul nem is áll jól (szerintem). Karácsony után vettem, amikor még nagy aranylázban égtem. :) Szerencsére ritkán nyúlok ennyire félre. Egy újabb NYC termék került a cuccaim közé fekete szemhéjtus formájában. Nem tudom Ti hogy vagytok ezzel a márkával, de nekem közepesen jó tapasztalataim vannak vele. Időről-időre visszatérek hozzá.

Van még rajtam kívül más is aki ilyen sűrűn leltáraz a sminkcuccai között?:)

2 megjegyzés:

  1. Marcsi, a jobb oldali spirál, ahogy te hívod, elvileg bio sminknek is tekinthető. Neked milyenek voltak a tapasztalataid? Én sajnos ezt vettem észre, hogy szemet kímélő összetevők ide-vagy oda, de ahogy a pillákhoz közelítem a kefét, máris könnyezik a szemem. Egy ideig képtelen is voltam használni. Az illata miatt ne aggódj, attól még az egésznek semmi baja, de ezekre a natúr összetevős sminkekre egyébként is jellemző egy natúr, alapillat. Pl. ha a Terra Naturri -tól használtál már esetleg pirosítót, annak is ugyanolyan illata van, mint a spirálnak, de attól még nagyon jó.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nos, tűrhető az a spirál, dnem győzött meg annyira, hogy még egyet vegyek belőle. :)
      A pirosítót még nem próbáltam, mostanában nem használok.

      Törlés