2014/02/25

MÁRCIUS 15. - PAPÍRTASAKOK ÜNNEPLŐBEN

Újabb dekorációs kellékkel bővül a Március 15-én megrendezésre kerülő Magyar bulink. A nassolni valók egy részét szeretném ezekben a tasakokban feltálalni. Nem biztos, hogy tökmag lesz bennük, de jelenleg csak ez volt itthon. 


A tasakokhoz natúr csomagolópapírt használtam (5m 390 Ft). Nagyon egyszerű hajtogatási technikát alkalmaztam a tasak kialakításához. A széleit pedig cakkos ollóval felturbóztam egy kicsit.


Nem használtam semmilyen ragasztót az öntapadó matricán kívül, ami szépen rögzíti a tasak oldalsó behajtásait. A matrica elkészítéséhez szükséges dolgok: öntapadó papírlap, piros és zöld vízfesték, nyomtató, éles olló és matrica sablon. Pepecselős kedvemben voltam, emiatt választottam a vízfestékes színezést, meg természetesen így nagyobb kihívást jelentett az elkészítése.


Miután frissen, ropogósan kijött a matrica kollekció a nyomtatóból, a legélesebb ollóval, amit itthon találtam, szépen lassan körbevágtam a korongokat. Az öntapadó papír kissé nehezen válik meg a hátuljától, de a női köröm mindent megold. :) Nem akartam, hogy szét maszatolódjon a nyomtatás, ezért a papírlapról lehúzott fényes hátlappal simítottam rá a matricát a tasakra. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése