2014/02/11

BAILEYS-ES MUFFIN TEJKARAMELLA KRÉMMEL TÖLTVE

A megszokott muffin receptemtől eltérve, most löttyintettem a tésztához egy kis Baileys krémlikőrt, és jó nagy adag kakaót szórtam a tésztába, hogy minél sötétebb színt kapjak. A muffinok jó része számomra kezd egyre unalmasabbá válni, ezért úgy gondoltam felturbózom egy kis tejkaramellás pudinggal. 


Valentin nap közeledtével megszállt az ihlet és készítettem szívecske mintás kalapot az egyik muffin felső részéből, és a szív formájú tésztaszaggatóval bajlódva pedig két szívet szaggattam ki a másik két muffin kalapjából. 


A bóvlis üzletben pár száz forintért vettem nemrég ezt a helyes kis szögletes üveg mécsestartót, amit én inkább a konyhában használok különböző dolgokra. Most épp muffin préselő kehelynek alkalmaztam. :) Levágtam a muffin kalapját, majd szív formát alakítottam ki belőle. Az alsó részt beletuszkoltam a szögletes tálkába, bőségesen megkentem a tetejét tejkaramellás pudinggal, reszeltem rá csokoládét és végül ráhelyeztem a szívet.


Még a férjecském is megdicsérte, pedig ő is unja már a muffinjaimat. :) 
(Az üveg tálból természetesen én ettem meg. :P)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése