2014/01/29

ÚJ TÁSKA KEDVENC AZ EBAY-RŐL

Összegyűjtöttem néhány ízlésemnek megfelelő táskát az eBay-ről, árral és (ahol találtam) centiméterben megadott méretképpel. Hetente egyszer posztolni fogom az új kedvencemet. Táska színeket illetően nem vagyok bevállalós, legtöbbször szürke, fekete, barna, bézs táskákért nyúlok. Egyszer szeretnék majd egy piros táskát is, csak még nem találtam meg a tökéletes színárnyalat és forma kombinációt.


A képen látható táskák közül a kedvencem az Ivory, amit nagyobb méretben hozzá szerkesztettem a többihez. Amit még el tudnék fogadni a felsoroltak közül, az a bézs. :) Feketében kivételesen nem tetszik. 


Kezdek az egyre kisebb és soványabb szütyők felé húzni. Viszont a kemény falú táskákról nem mondok le. Szeretem, ha van tartása és nem csuklik össze, ahogy leteszem valahova. Ezáltal védi egy kicsit a belsejében tárolt dolgokat.

Ti melyik színűt választanátok a felsorakoztatottak közül?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése