2013/11/13

MARCSIS DIY - PAPÍRSZATYORBÓL ARANYPIKKELY

Újrahasznosítottam, és ismét a papírszatyor készletemhez nyúltam. :) Sajnos nincs profi fényképezőgépem, amivel varázslatos képeket készíthetnék a végeredményről, így csak halványan érinti a valóságot az alábbi kép:


Ez sem egy gyorsan elkészíthető dolog, de legalább nem kell sok minden hozzá. 


A pikkelyekhez 5 cm átmérőjű feles poharat használtam. A papírszatyor összes részét fel kellett használnom, így aztán maximálisan újrahasznosítottam. :)


Miután kivágtam a köröket, 2,5 centiméterenként vonalakat húztam 2 db A4-es papírlapra, majd alulról felfelé haladva rögzítettem az arany köröket. 


A papírszatyor itt-ott sérült volt, de ezzel a pikkelyezős technikával tökéletesen el lehet rejteni a töredezett vagy foltos részeket. A kilógó részeket a végén levágtam pontosan a képkeret belsejéhez igazítva.


Nagyon jól néz ki, ahogy a természetes fényben megcsillan a pikkelysor elegáns hatást keltve.


Ezzel kifogyott az egyszínű papírszatyor készletem. Igazi kihívást fog jelenteni a mintás szatyrok feldolgozása a közeljövőben. Remélem tudok majd valami érdekes bejegyzéssel kedveskedni Nektek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése