2013/11/29

ADVENTI NAPTÁR FELNŐTTEKNEK TEA PAPÍRBÓL

Ezzel a bejegyzéssel indítom a karácsonyi diy-ek hadát. Inspirál a környezetem, ráadásul szeretek is újrahasznosítani hétköznapi tárgyakat. Most például a teafilter csomagolásából és a karácsonyi Avon katalógusából alkottam egy szerény kis adventi naptárat. 


Ezt a naptárat felnőtteknek ajánlom, ugyanis a méretük miatt nem igazán alkalmasak édességek és más apró meglepetések befogadására. Ezért én a férjecskémnek készítettem, személyre szabva fogom megtölteni kedves őszinte bókokkal és házi készítésű ajándék kuponokkal. (Teakülönlegességgel is lehet tarkítani az összeállítást.)


A Burberry ajándék szatyor diy megalkotásakor fennmaradt papírszatyrot használtam fel a tasak elrejtésére. Kicentiztem a szélességét, a hosszúságát pedig nagyjából lőttem be, a lényeg az volt, hogy átlógjon a hátoldalára. Ezután a hullámot képző ollómmal tettem érdekesebbé a lapok széleit.


Az Avon katalógust jócskán megtépázva szereztem be a díszítő hozzávalókat


Egy kis érdekesség a végére:

A mindenki által jól ismert adventi naptár kitalálója egy Németországban élő édesanya volt 1900-as években. Az ötletet a kisfia, Gerhard adta, aki minden nap azt kérdezte tőle még hány nap van karácsonyig? Az anyuka a türelmetlen gyermeknek 24 darab, kétszárnyú ablakokat vágott egy kartonra, egy másik papírlapra minden ablak elé helyezett egy cukorkát. A kisfiú minden nap kinyithatott egy cukorkát rejtő ablakot, a napról napra kevesebb meglepetés jelezte neki, hogy nem sokat kell aludnia a Jézuska érkezéséig.

Adventi Naptár története Gerhard idő múlásával felnőtté válva üzleti vállalkozásba kezdett, az édesanyja ötlete alapján adventi naptárak gyártásba kezdett. Az első csokoládét rejtő adventi naptárnak nagy sikere lett, azóta is folyamatosan készítenek adventi naptárakat a gyerekek számára, megédesítve a várakozás időszakát.

Kellemes ünnepi várakozást! :)

3 megjegyzés: