2015/04/24

OUTFIT - RÓZSÁK

(Aláfestő ZENE) Egy nőben a rózsa, színtől és fajtától függetlenül, mindig kellemes érzéseket ébreszt illatával és látványával egyaránt. Csodás divat találmány lenne, ha a virág mintázatú ruhaanyagokat illatosítva dobnák a piacra. A rózsaszínű rózsákkal tarkított miniszoknyámat klasszikus szabásvonalú rövid ujjú blézerrel és egy tört fehér ujjatlan felsővel kombináltam. Színek szempontjából is az egyszerűségre törekedtem, ugyanis semmiképp nem akartam elterelni a figyelmet a szoknya gyönyörű mintájáról. 


A szett egy különleges eleme a szatén rózsaszínű ombre sál, amit övként a derekamra tekertem. Ezzel a trükkel tovább fokozható a kellemes színárnyalatok lágysága. A fekete blézerhez igazodva, fekete színű aprócska szandált választottam. Kialakításának köszönhetően optikailag kecsesen megnyújtja a lábat. A selyemhez jól illeszkedik a gyöngy, ezért egy különböző nagyságú fehér gyöngyökből álló nyakéket választottam az outfithez. 



3 megjegyzés:

  1. Hűű, nagyon klassz ez a szoknya :) Már egy ideje keresek valami hasonlót...
    Az egész szett nagyon jól néz ki, a sál pedig tök ötletes :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen. :) Örülök, hogy elnyerte a tetszéseteket az összeállítás és a sálas csavar benne. :) :)

    VálaszTörlés