2014/12/18

INSTAGRAM PILLANATOK AZ ÉLETEMBŐL

Amióta Instagram user lettem, a Facebook-os fénykép posztolások eléggé lecsökkentek, amit annyira nem is bánok. A fényképezés szerelmeseinek apró örömöket okozó felület egyfajta függőséget is okozhat, mivel a legtöbb ember elismerésre vágyik. Én is azok közé tartozom, aki megörül egy-egy like-nak a képe alatt. Ezzel talán nincs is gond, ha az ember mértékkel publikál és örömködik. :) Időnként végig pörgetem az instás képeimet, és elmerülök az emlékekbe. Ilyenkor megfigyelem a fejlődésem ívét, kielemzem, hogy mikor voltam túl kevés, vagy épp túl sok az idegenek, ismerősök számára és hogy külső szemlélőként milyen kép rajzolódik rólam. Hogy egészséges énképet alkossak magamról, osztok magamnak hideget és meleget egyaránt. Ám végül mindig arra a következtetésre jutok, hogy aki igazán meg akar ismerni, az türelemmel kivárja míg bizalommal nyitok felé. :) Lelkifröccs órának vége, lássuk mi történt velem (és persze Csirkével:D) az elmúlt egy hónapban. :)

Lehűlt az idő Csirke számára is, így egyre többször begubózik, már csak egy bögre tea hiányzik mellőle. :D


Az első kézlefagyós outfit fotózásról egy kis werk fotó.


Alvó állapotban angyal, ébrenlétben kis ördögfióka. :D De legalább vicces. :)

Idén ez a második outfit díszletem, és hamarosan elkészül a harmadik is. 


Lassan egy hónapja rendszeresen eljárunk futni Bernivel. De jó lesz majd hóban is. :D


Idén a férj&feleség ajándékokat az eBay Télapó hozza. :)


Részt vettünk a városi Mikulás futáson, aztán elmentünk a pályára is futni még pár kört.


Berni cicája csodaszép. :)


Jah, igen...van nyereményjáték is! :D


Az F&F-nél mindent felpróbáltunk, ami egy kicsit is szőrös volt. :D
Dióhéjban ennyi.
Veletek mi újság?:)

2 megjegyzés:

  1. Teljesen feldobták a kedvemet a fotóid!! Szuper cuki az első:) Az utolsó meg mehet valami plakátfotónak, nagyon jó! ( Én majd csak most fogom elkezdeni az Instagramot, majd ha elindul, remélem csatlakozol:)) Nekem is már be van fotózva egy (mű)szőrme bundás outfitem, a Forever 21-ben találtam a szőmés kabit, majd egyszer kint lesz!:) Eszter

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :D
      Amúgy kérdezni akartam már, hogy fenn vagy-e Instagramon. :) Majd keress rám @csirkenok_marcsi néven és hű követőd leszek. :D ;)
      Vicces, hogy mennyire egy hullámhosszon kezdünk lenni blogos témában. :D Kíváncsian várom a szőrmés bejegyzésed! ;)

      Törlés