2014/11/11

SZŐRMÓK OUTFIT 1.rész

Kivételesen két részre kellett osztanom ezt az outfit bejegyzést, ugyanis két különböző lépcsőn készültek a képek, persze ez még nem ok a különválasztásra. :) Viszont az első, piros lépcsős helyszínen, a cicás outfit sorozatomat tovább bővítve egy nagyon barátságos cirmos kandúr pózolgatott velem együtt. Mivel körbedorombolt a fotózás közben, így gyakorlatilag az összes képen szerepelt, és arra gondoltam megérdemel egy külön bejegyzést. :D Azt hiszem hivatalosan is kijelenthetem, hogy macskás outfit-elő lettem. A 2.részben posztolom a kandúr Bandis outfitet. Most viszont a kedvenc lépcsős helyszínem szeretném megmutatni nektek egy kis divatfotózás keretein belül. Álmodni se mertem róla, hogy a lépcsőre hullott gyönyörű faleveleket még ott találom. :)



A mai szettem, egy abszolút hétköznapi összeállítás, ha nem bánjátok egy darabig még maradok ennél az irányvonalnál.:) A Tovább-ra kattintva megnézhetitek a többi képet.







Szép hetet Nektek, és élvezzétek a finom őszi napsütést, amíg még lehet! :)

4 megjegyzés:

  1. Nagyon hangulatos lett ismét! Szép a szemsminked! Kíváncsi vagyok már a másik lépcsős-cicás fotókra is! Eszter

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Eszter. :)
      Holnapra van időzítve a cicc-micces második rész. :)

      Törlés
  2. kényelmes és csini szett :) annyira szépek az őszi falevelek, főleg a sárga minden árnyalatában játszóak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Végre mindenfelé beőszültek a fák. Olyan szép! :)

      Törlés