2014/07/10

H&M KEDVENCEK

A hétvégi nagy túrát három napja pihenem, bevallom nem sok erőm van komolyabb bejegyzések legyártásába fogni, ezért úgy döntöttem mára egy H&M kedvencek összeállítást hozok. :) Megakadt a szemem a tároló zsák szetten, ami utazáshoz nagyon hasznos lenne nekem, mivel eddig egyszerű zacskókban és szatyrokban utaztattam az érzékenyebb holmijaimat. 
Virágos korszakomat élem, így ez a rövidnadrág pont nekem való. Az ára sorthoz képest kicsit sok, noh, de majd jönnek a nagy leárazások. :)


Szeretem a noteszeket, füzeteket, így ez a rózsás példány se maradhatott le a listáról. Végül pedig ez a gyönyörű fekete szandál lopta magát a szívembe. Ránézésre kényelmes ívben hajlik felfele a talpa a közepes méretű kecses sarkára. Gondolom azért ezt sem lehet megúszni csúszásgátló nélkül.

Nektek melyik tetszik a felsoroltak közül?

2 megjegyzés: